Σάββατο

Σώσε το ευράκι.




Σώσε το ευράκι είναι ευκαιρία
Πως θα περπατήσει αλλιώς η κοινωνία;
Γνώρισε αυτόν που το χρήμα το ’χει
Κάνε τον παρέα όσο η τσέπη αντέχει

Μάζευε λοιπόν και ας είναι ρόγες
Μοναχά μ’ αυτά ανοίγουνε οι πόρτες
Μη κοιτάς εμένα που τα ‘χω χαμένα
Έτοιμη αγάπη έχω για σένα



Μμμ σφυρίζω
Μμμ αστυνομική σειρήνα θυμίζω

Τούτο δω το σύμπαν είναι ένα μυστήριο
Λεει η κοπέλα μες το κομμωτήριο
Μήπως ν’ αγοράσω σώβρακα και κάλτσες
Λενε οι τρακόσοι στης βουλής τις πλάτες

Μάζευε εσύ και ας είναι ρόγες
Μοναχά μ’ αυτά ανοίγουνε οι πόρτες
Μη κοιτάς εμένα που τα ‘χω χαμένα
Έτοιμη αγάπη έχω για σένα

Ωωω σφυρίζω
Μμμ αστυνομική σειρήνα θυμίζω



Τούτη δω η μέρα είπε να κυλήσει
Και στο πρόβλημα μου άφησε την λύση
Αν περνάς τον χρόνο σα να είσαι χαμένος
Μήπως είσαι εσύ εντέλει ο κολλημένος;



Τρέχουν με κουστουμιά γύρω οι ζουλούδες
Και στην Αφρική μιλούν στις πεταλούδες
Μπαίνουν στο ποτάμι εύχονται για ψάρι
Τίμια τροφή η φυλή να πάρει



Μάζευε εσύ και ας είναι ρόγες
Μοναχά μ’ αυτά ανοίγουνε οι πόρτες
Μη κοιτάς εμένα που τα ‘χω χαμένα
Έτοιμη αγάπη έχω για σένα



Μμμ σφυρίζω
Μμμ αστυνομική σειρήνα θυμίζω